Cégnév: Petri Barbara ev.

Cég képviselőjének neve: Petri Barbara

Adószám: 68302120-1-33

Cégjegyzékszám: 51551023

Telefonszám: +36 70 611 4439

Mobil: +36 70 611 4439

E-mail: barbi@rhymetime.hu 

Vásárlási feltételek

Szerződés tárgya

A szerződés tárgya a Rhyme Time internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az internetes áruházban található valamennyi árucikk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a készítők bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. Az árucikkek mellett található fotók illusztrációk, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet. Az interneten – kattintással vagy elektronikus levelezés útján – ráutaló magatartással valósul meg a szerződéskötés. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az eladó nem iktatja. A felek közötti szerződéses jogviszonyban a magyar jog szabályai, elsődlegesen a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak. Az üzletszabályzat a Regisztráció menüpontban található.

Termékekre érvényes szavatosság és annak részletei

A 3.000 Ft-nál magasabb értékű leszállított árura vonatkozó szavatosság időtartama rendeltetésszerű használat esetén, vásárlási blokkal hat hónap. Kérlek, hogy ha sérülést észlelsz az átvett terméken, értesíts az Ügyfélszolgálat menüpontban található elérhetőségek bármelyikén.

Az elállás joga

Vásárló elállási joga

Ha interneten vásárolsz, akkor közötted és az eladó között egy szerződés keletkezik, amit a jog világában „távol lévők között kötött szerződésnek” neveznek, amelyet egyébként a 17/1999. Kormány rendelet és a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza részletesen.

Az elállási jog nem más, mint a következő: az interneten megkötött szerződéstől a jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet a vevő, majd a termék visszaküldése után az eladótól visszakövetelheti a termék árát. Az ellenállási jog egyébként azt ellensúlyozza, hogy virtuálisan találtad meg a terméket és nem tudtad megfogni, kipróbálni, megvizsgálni azt.

Ha a vevő úgy dönt, hogy elállási jogával él, akkor azt az eladó részére nem kell indokolnia, hogy miért áll el. Ez tehát azt jelenti, hogy akár akkor is élhet a vevő az elállási jogával, ha a termék megfelelően működik, nincsen semmi baja. Az elállási jogot termék (könyv, laptop, stb.) esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (internet előfizetés, stb.) esetén a szerződéskötés után lehet kezdeményezni.

Hány napon belül lehet élni az elállási joggal?

A termék átvételétől, valamint a szerződéskötés napjától számított 14 munkanapon belül lehet élni. Ebbe a 14 napba nem tartozik bele a termék átvételének, illetőleg a szerződés megkötésének a napja. Ebben a 14 munkanapos határidőben a terméknek nem kell visszaérkezni az eladóhoz.

A termék átvételét a vásárló számlával köteles igazolni.

Az elállási jog alatt a vevő a terméket kipróbálhatja, a terméket a csomagolásból kibonthatja.

„Ha élni kívánok az elállási jogommal, akkor azt milyen formában kell az eladó részére közölni?”

Az elállási jogot személyesen, szóban, telefonon, emailben, hagyományos levélben, vagy akár faxon is közölhetjük az eladóval. Bizonyíthatóság miatt célszerű rögzíteni az időpontot, amikor is közöltük az eladónak az elállási jogunkat (email kinyomtatása, fax hívásjelentő megőrzése, stb.).

Hogyan kell a terméket visszaküldeni, kit terhel a visszaküldés költsége?

Az elállási jogot nem lehet korlátozni azáltal, hogy az eladó megköveteli, hogy az eredeti csomagolásban küldje vissza a vevő.

Amint a visszaküldés megtörtént (melynek összegét a vevő viseli), az eladónak a termék árát 30 napon belül meg kell küldenie a vevő részére.

Mely esetekben NEM lehet élni az elállási joggal?

Az említett rendelet tételesen felsorolja, hogy mely esetekben nem lehet élni az elállási joggal:

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltath ató vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Üzletszabályzat (ÁSZF)

A Rhyme Time Webáruház üzletszabályzata

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Az interneten – kattintással vagy elektronikus levelezés útján – ráutaló magatartással valósul meg a szerződéskötés. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az eladó nem iktatja. A felek közötti szerződéses jogviszonyban a magyar jog szabályai, elsődlegesen a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak.

A szerződés tárgya a Rhyme Time internetes áruházban található valamennyi árucikk.

Az internetes áruházban található valamennyi árucikk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a készítők bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk. Az árucikkek mellett található fotók illusztrációk, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, a vásárló tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A vételár kiegyenlítése többféle módon történhet (készpénzzel,bankkártyával, átutalással, utánvétel postautalvánnyal). A vevő a megrendelésével vállalja, hogy a megrendelt árut átveszi és a vételárat az előírt fizetési határidőre maradéktalanul kifizeti.

Szállítási feltételek, határidők:
A megrendelt áru átvehető a Rhyme Time angol zenebölcsi foglalkozások helyszínein (https://www.rhymetime.hu/mikor-hol/). Kiszállítása postai úton/ futárszolgálattal a megrendelésben megadott címre történik. A raktáron lévő árucikkek akár azonnal, de legkésőbb 7 munkanap alatt kerülnek kiszállításra. Ha a megrendelt árucikk nincs raktáron, akkor a szállítási határidő attól függ, hogy mennyi idő alatt tudom beszerezni azt. A pontos határidőt a vevővel egyeztetjük.

Egyes árucikkek esetében előfordulhat, hogy a forgalmazók azt már nem tudják szállítani, és így a megrendelést nem tudom teljesíteni. Amennyiben ez történik, erről értesítelek. Ha a vevő egyszerre több szállítási idejű árucikket rendel meg, a szállítás mindig a magasabb elérhetőségi időn belül történik.

Kérlek, hogy postai szállítás vagy futárral történő kiszállítás esetén mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérült, vagy fel van bontva, vetess fel jegyzőkönyvet és ne vedd át a küldeményt. Ilyen esetben engem is értesíts a Vevőszolgálat bármelyik elérhetőségén.

Sikertelen kézbesítés:
A vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben vevőt terhelik.

Adatkezelés:
A regisztráció, illetve a vásárlás során közölt adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át. Ez alól kivételt képez a csomag kiszállítása. Ekkor a kiszállításhoz szükséges adatokat a postának, illetve megbízott futár cégnek kiadjuk. Maradéktalanul betartjuk a 2001. évi CVIII. adatvédelmi törvény ide vonatkozó szabályait.

*Mivel a rendszer új és tesztelés alatt áll, kérlek, ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, keress fel.

Adatvédelmi nyilatkozat

Adataidat megőrizzük, harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képez a csomag kiszállítása. Ekkor a kiszállításhoz szükséges adatait a postának, illetve megbízott futár cégnek kiadjuk.