Mi változott az életemben amióta Rhyme Time oktató vagyok?

Rhyme Time és Jump&Fun angolórák… játék, ének, show, nevetés, nekem az örök fiatalság forrása! Az igazi kiteljesedés, pedig 19 évesen kezdtem a szakmát, amit azóta tanulok és tanítok is.

A Rhyme Time Családi Nyelviskola az örökbefogadott gyermekem. Hálás vagyok, hogy a családommal – és sok-sok oktatónkkal – együtt nevelhetjük, fejleszthetjük, SZERETHETJÜK ezt a gyermeket, és általa sok-sok magyar kisgyereket.

Angol és holland bölcsész és tanár szakokon végeztem a Károli Gáspár Egyetem Bölcsészkarán. Mindenem a tanítás, gyermekekkel és felnőttekkel egyaránt foglalkozom.

A hozzánk járó kicsiket és szüleiket, nevelőiket örömmel tanítom, segítem, fejlesztem angolul, sokoldalúan.

Mindig imádtam énekelni, módszetanokat és rendszereket kidolgozni, sőt, digitalizálni is. Mióta a Rhyme Time-ra összpontosítok, mindezekkel egyszerre foglalkozhatom, ami nagyon boldoggá tesz.

Csodálatos, hogy a hozzám járókat úgy meríthetem meg az angol nyelvben, ahogy saját gyerekeimet, sőt, magyar családok kétnyelvű nevelését is segíthetem és mentorálhatom.

A Rhyme Time online kihívások megvalósításával régi nagy álmom vált valóra! Csapatommal azon munkálkodunk, hogy a te családod életébe is örömet, közös minőségi időt és rengeteg önbizalmat hozzon az angol nyelv elsajátítása, ötvözve a zenei nevelés, a játékos szenzomotoros fejlesztés és a szülő-gyerek kötődést.

Miért imádom én, Petri Barbi a Rhyme Time módszert és a foglakozásokat és miért ajánlom Neked?

Petri Barbara

Petri Barbara (Budapest XIII kerület,Dunakeszi)

A Rhyme Time foglalkozásokat 2013-ban, indítottam el, addigra már hat éve dolgoztam többnyelvű családoknak nanny-ként és neveltem Félix fiamat két nyelven. Azt mindig is tudtam, hogy gyermekeimet kétnyelvűen szeretném nevelni.

A közös program, érintés, szórakozás során gyorsabban rögzülnek a dalok és a mozgások, mindeközben a gyerekek is láthatják, hogy a másik nyelv használata egy nagyobb közösségen belül is működik, nemcsak otthon.

Büszkeséggel tölt el, hogy monstanra mindez kiegészült a sok online elérhető tippel, segítséggel és tanfolyamokkal, és nem utolsó sorban egy szuper közösséggel, akikből mi oktatók is naponta töltekezünk lelkileg, hiszen folyamatosan motiválnak és támogatnak a kétnyelvű nevelésben.

Énekesként, pedagógusként és legfőképp anyaként egy álmom vált valóra a Rhyme Time játékos angol baba-mama nyelvátadás módszerének megalkotásával, fejlesztésével és átadásával.

Hogyan segített nekünk a Rhyme Time rakéta sebességre kapcsolni?

Domonics Réka (Budapest XVII, XIX kerület)

A zene és az angol gyerekkoromtól az életem része volt: zongora, ének, kéttannyelvű érettségi, külföldi ösztöndíj. Aztán jöttek a gyerekek, lelkesen játszottam velük is angolul, majd a munka és a mindennapok kicsit megnehezítették a dolgom és visszavettem a  kezdeti lendületemből, pláne támogató közösség híján.

Egészen mostanáig! Barbinak és a Rhyme Time módszernek hála, itt a közösség, a játékos angol és az ének „all in one”, így az általam imádott, és gyermekeimnek átadni vágyott képességek újra a mindennapjaink részévé váltak, jobban, mint valaha.

A Rhyme Time jó móka, és általa a szülők is játszi könnyedséggel sajátítják el a baba angolozás, az otthoni nyelvátadás csínját-bínját, sőt online és személyesen is maximális támogatást kapnak. A kicsik pedig észre sem veszik, de már értik és beszélik az angol nyelvet.

Kiváltságnak tartom, hogy a részese lehetek ennek.
Amióta itthon is Rhyme Time-ozunk a gyerekekkel, rakétasebességre kapcsoltunk. Elképesztő, hogy mennyire gyorsan tanulnak és milyen fogékonyak az angolra is. Nagyon élvezik a közös angolozást, és én is! Remélem, másoknak is segíthetek, hogy ők is átéljék ezt a csodát.

Rhyme Time és Jump&Fun – Mindent bele!

Hollósi-Szentpéteri Kati (Dunakeszi)

Örülök, hogy a Rhyme Time nagykövete lehetek. Számomra ez a hivatás „minden-az-egyben”, ami fontos számomra: gyerekek, angol, zene, dalok, tánc!
Több, mint 5 év angoltanítás és több, mint 10 év néptánc-művészet tapasztalatával, nagy elszántsággal és izgatottan csatlakoztam a Rhyme Time csapatához Rhyme Time és Jump & Fun oktatóként 2017-ben.

Imádom az órák minden percét: mondókázunk, énekelünk, táncolunk, sokat nevetünk és közben minden erőfeszítés nélkül, észrevétlenül beszivárog az angol nyelv a baba- és mama-szívbe egyaránt! Ráadásul a szivárvány sokszínűségét tükröző Rhyme Time-nak köszönhetően, én is sokkal tudatosabban nevelem két gyermekemet kétnyelvűen. Köszönöm.

Mindezt azért teszem, hogy minél több gyermeknek, beleértve az enyémeket is, lehetősége legyen az anyanyelvén túl, legalább egy másik nyelvet meghitt és biztonságos légkörben, könnyedén és életszerűen magába szívnia.

Így elkerülve a feszélyezett, bátortalan, kreált, és ezáltal sokszor nehézkes nyelvtanulási szituációkat, sok-sok sikerélménnyel és valódi tudással gazdagodva.

Miben más a Rhyme Time mint más 2. nyelvátadási módszer?

Gabonyi Eszter (Budapest II, XI, XII kerület)

2005 óta tanítok angolt és évek óta foglalkozom kisgyerekek oktatásával. Emellett énekelek és hegedülök. Azért szeretem különösen a Rhyme Time-ot, mert mind a szülő, mind a gyerek angolja fejlődik általa, a szülő-gyerek kapcsolatról nem is beszélve. Ez a fajta hozzáállás az, ami engem nagyon megfogott.

A Rhyme Time módszer aktivizálja, érdekeltté teszi a szülőt is abban, hogy az angol a mindennapjaik részét képezze.  A Rhyme Time sikerének kulcsa, hogy a szülők rengeteg konkrét, kézzelfogható segítséget kapnak az otthoni nyelvátadáshoz, így egyre önállóbban és aktívabban elő tudják segíteni gyermekük nyelvi fejlődését, és a sajátjukét is.

A Jump&Fun ovis angol foglalkozásokon különösen nagy élmény látni, ahogy a meséken és a dalokon keresztül egyre több dolgot értenek meg és kezdenek el használni a gyerekek angolul.

Nagyon jó érzés visszahallani a szülőktől is, hogy otthon mennyi mindenre emlékeznek a kicsik az órán elhangzott dalokból, szövegekből, mozgásokból.

Én is mindig feldobottan megyek haza az órákról, nem cserélném ezt el semmire.

Rhyme Time és Jump&Fun – Imádom játékos varázsköntösbe öltöztetni az angolt a gyerekeknek

Husztáné Acsai Gyöngyvér – Gigi (Érd, Tordas, Gyúró)

Egy ideig a párizsi Disneylandben dolgoztam animátorként angolul és franciául. Ebben az életszakaszban, az animátori szerepkörben fogalmaztam meg először, hogy, mivel a lelkemben örök gyerek vagyok, szeretnék minden gyerek arcára mindig mosolyt csalni!

Kisfiunkat, Danit, születésétől fogva magyar és angol nyelven neveljük. A kétnyelvű nevelés – ami egyébként egy elég összetett, tervezést és következetességet igénylő, játékos varázsköntösbe öltöztetett feladat – vezetett el a Rhyme Time-hoz és hozta meg a választ a kérdésre, ami már évek óta foglalkoztatott: – Mi lesz a hivatásom, amit anyai minőségemben is végezhetek, és mégis, használhatom, bővíthetem az eddig megszerzett tudásomat, diplomámat?

Rhyme Time és Jump&Fun oktatóként lehetőségem van ötvözni szakmai tudásom és két nyelven nevelő Édesanya szerepem! Imádom, hogy otthon és az órákon is sokat énekelhetek, játszhatok, taníthatok angolul. A legrosszabb napon is visszaadja az életkedvemet a gyerekekkel való játékos angolozás és a velük elért sikerek.

Nem csak munkát találtam, hanem hivatást, missziót és egy olyan támogató közösséget, amiről nem is álmodtam.

Amerikából jöttem, mesterségem címere…

Vaday Zsófia (Kerepes, Mogyoród)

Első kisfiam néhány hónapos korában végeztem el a Jump&Fun oktató képzést, amely óvodás korú gyermekek angoltanulására fókuszált. Az órákat annyira élveztem, az ovisokkal egyetemben, hogy elhatároztam, az angol zenebölcsi foglalkozásvezetői képzést is elvégzem.

Második gyermekem születése után, 2022-ben lettem Rhyme Time angol zenebölcsi foglalkozásvezető. Az első két mondatomból kiderül, hogy elsősorban saját gyermekeimmel elért angolos sikereim motiváltak arra, hogy a korai nyelvátadást válasszam hivatásomnak.

A szakmailag kiválóan kidolgozott, angol nyelvelsajátítási módszertan sikerességét azóta nap mint nap látom a tanítványaimon is, akik korukat, sőt, a magyar átlagfelnőttek tudását meghazudtolva beszélnek a második nyelvükön, szinte olyan könnyedséggel, mint az anyanyelvükön.

Engem a kétnyelvű gimnáziumi évek tanítottak angolul, de a kemény lecke kifizetődő volt. Rövid egyetemi pályafutásom után régi álmomat válthattam valóra: Amerikában élhettem és dolgozhattam, mint “au-pair”. Az Amerikában töltött időszak rengeteg élménnyel gazdagított és az iskolai nyelvtudást erős aktív nyelvhasználattá kovácsolta.

Az ezt megelőző, majd az ezt követő időszak is a gyereknevelésre és az angolra fókuszálódott, hiszen magyar és külföldi családoknál dolgoztam “nanny”-ként. Nagyfiam, Zsombi születése előtt egy kétnyelvű magánóvodában volt lehetőségem az angol nyelv átadására, ahol a gyerekek tőlem sajátíthatták el az angol nyelvet az óvodai élet részeként; dalok, mesék, játékok, valamint a mindennapos kommunikáció és interakciók révén

Amikor rátaláltam a Rhyme Time-ra, a Jump&Fun-ra és mentoromra, Gulácsi Annamáriára, szerelem volt első látásra és azonnal magába szippantott a módszer, melynek csírái már bennem is mocorogtak egy ideje. Célommá és hivatásommá vált, hogy lakóhelyemen, Kerepesen is megismertessem és megszerettessem az angol nyelvet a gyermekekkel, ezzel a különlegesen vidám és hatékony nyelvátadási módszerrel.

Ekkor izgalmas és még boldogabb időszak vette kezdetét az én kétnyelvű időszámításomban.

Rhyme Time és Jump&Fun foglalkozásokkal kapcsolatban keressetek bizalommal elérhetőségeimen vagy akár direkt Messenger üzenetben.

Rhyme Time és Jump&Fun – A titkos tündérvilág

Mayer Veronika (Mosonmagyaróvár)

Az angol nyelv kislány korom óta a szívem csücske. Ma – nyelvtanárként – olyan foglalkozásom van, amit nagyon szeretek. Két csodálatos kislány, Luca és Julcsi büszke anyukája vagyok. Luca születése után fejest ugrottam az ismeretlenbe, a kétnyelvű nevelés világába. Hálás vagyok az életnek és a férjemnek, hogy belevágtunk, és megismerhettem ezt a csodákkal átszőtt világot.

Megfizethetetlen ajándék és titkos kapocs ez számunkra, ami persze nehézségeket is rejteget. Ezen az úton botlottam a Rhyme Time-ba.

A Rhyme Time és a Jump&Fun különleges módszerek. A foglalkozásokon az angol nyelv a gyerekek „tündérvilágán” keresztül jelenik meg. Sok játékkal, zenével, mozgással és mesével. Otthon pedig a számukra legfontosabb személy, a szülő bevonásával és segítségével együtt „tanulhatnak” és fejlődhetnek. Mindez egy szuper, támogató, motiváló csapattal a háttérben.

Mosonmagyaróváron és környékén tartott óráimon, Jump&Fun és Rhyme Time oktatóként ötvözhetem mindazt, ami inspirál: a zenét és éneklést, az angol nyelvet, a táncot és a jó könyveket.

Boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek a küldetésnek.

A nyelv a legjobb ajándék amit egy gyerek a szüleitől kaphat

Mózer-Zima Katalin (Vác)

Már ovis koromban elkezdtem ismerkedni az angollal – bár akkor sajnos még nem voltak itthon olyan jól kidolgozott módszerek, mint a Rhyme Time – és bátran mondhatom, hogy a nyelvvel való korai találkozás életem egyik legnagyobb ajándéka lett. Teljesen más gyerekként magunkba szívni egy nyelvet, mint felnőttként nyelvtani szerkezeteket és szavakat magolva keservesen megszenvedni egy nyelvvizsgáért. A külföldiekkel való szóbeli kommunikációról meg ne is beszéljünk…
Amikor Marcim megszületett, elkezdett foglalkoztatni a kétnyelvű nevelés. Szerettem volna neki ajándékba adni az angol nyelv ismeretét és szeretetét. Az interneten való kutakodásaim során találkoztam a Rhyme Time-mal, ami egy csodálatos eszközt adott a kezembe elképzeléseimhez. Az online kihívásokon és a zenés-játékos órákon Marci elkezdte magába szívni a nyelvet – néha azt érzem, hogy az angol a bőrén keresztül is szivárog a kis testébe és elméjébe. Olyan fantasztikus kis teremtmények a gyerekeink!
Persze a Rhyme Time világa az én bőröm alá is beférkőzött, és annyira közel került a szívemhez, hogy magam is Jump&Fun oktatónak álltam. Négy általam imádott dolog ötvöződik ebben a foglalkozásban: a gyerekek, az angol, a zene és a könyvek. Mindennap tapasztalom a kétnyelvű nevelés áldásait, és nagyon szeretném minél több család életébe elhozni ezt a csodát.

A háromnyelvű kislányom a legfőbb bizonyítéka annak, hogy a Rhyme Time módszer működik – már Ausztriában is

Bognár Bernadett (Bécs)

Ausztriában élek a családommal. Férjemmel két kislányunk van, akiket 3 nyelven nevelünk.

Az idegen nyelvek fontossága és a többnyelvű nevelés hatékonysága soha nem volt kérdés számomra. Magam is három idegen nyelven beszélek folyékonyan; angolul, franciául és németül.

Kétdiplomás közgazdászként multinacionális cégeknél dolgoztam, ahol az angol volt a cég kommunikációs nyelve, továbbá francia/angol nyelvterületeken élő vevőkkel voltam napi szintű kapcsolatban.

Mindig ámulattal néztem, hogy a kicsik mennyire természetesen, erőlködés nélkül sajátítanak el egyszerre több nyelvet. Én is meg szerettem volna adni ezt a csodát, ezt a könnyedséget, természetességet a gyermekeimnek. A Rhyme Time módszerrel pedig játékosan, nevetve, szoros baba-mama kapcsolódással sikerült is. A Rhyme Time kihívások során persze én is rengeteget tanultam, fejlődtem, mivel egy kisbaba mellett a business English-nek nem sok hasznát vettem.

Oktatóként szeretném minél több babának és kis ovisnak átadni az angol nyelv dallamosságát, játékosságát, úgy ahogy saját gyermekeimnek is nap, mint nap.

Szakfordító és tolmács édesanyaként hódított meg a Rhyme Time és a Jump&Fun

Pásztor Gréta (Tata, Vértesszőlős)

Angol és német szakos bölcsész és tanár, valamint szakfordító és tolmács vagyok. A zene és a nyelvek szeretete kiskorom óta végigkísér. 12 évig voltam mazsorett, majd különböző táncokat próbáltam ki. Évekig voltam au pair és bébiszitter német és többnyelvű családoknál itthon és külföldön.

Petri Barbi vidám Rhyme Time óráira a kislányom 18 hónapos korában kezdtünk el járni, és elbűvölt, hogy ilyen pici totyogósként már néhány alkalom – és persze otthoni közös angol éneklés és mondókázás, beszélgetés – után mennyi mindent megért angolul is. Gulácsi Annamária fergeteges – egyszerre játékos és mégis nagyon tudatos – Jump and Fun óráinak látogatása során láthattam testközelből, hogy mennyivel könnyebb ezzel a „gyerekbarát” módszerrel egy második nyelvet elsajátítani, mint az iskolában, jóval szárazabban, „kötelezően” megtanulni azt.

Mivel a két módszer nyelvtanárként és édesanyaként is azonnal meggyőzött, elvégeztem a Rhyme Time és Jump&Fun oktatóképzéseket

Vallom, hogy szülőként a legjobbat azzal tehetjük, ha a lehető legkorábbi, a gyermekünk számára még szinte észrevétlen idegennyelv-átadás mellett döntünk. Az angol a világon mindenhol jolly joker.

Rhyme Time oktatóként sokkal sikeresebben tudom átadni az anyanyelvem kislányomnak és tanítványaimnak

Cynthia Hevessy (Budaörs, Érd, Budapest XI., XII.)

Kanadában születtem és nőttem fel. 2018-ban költöztem haza, Magyarországra, az akkor 5 hónapos kislányommal és nagyon szeretünk itt élni.

Az angol, a magyar és a francia mellett, több nyelv tanulásába is belekezdtem az évek alatt: spanyol, olasz és német.

Bár már korábban elhatároztam, hogy a gyerekemet kétnyelvűen szeretném felnevelni,  a magyar nyelvtanulási állapotokat megismerve döbbentem rá igazán, hogy milyen nagy előnye van annak, aki több nyelven magabiztosan ért és beszél.

Ezért kezdtem el olyan foglalkozásokat keresni, amik angolul folynak, vagy angolt tanítanak kisbabáknak. Mert, habár én is angolt tanítok és anyanyelvem az angol, profiktól szerettem volna tanulni.

Ekkor rátaláltam a Rhyme Time angol zenebölcsi foglalkozásokra. Az első alkalom után elhatároztam, hogy én is Rhyme Time oktató szeretnék lenni, hiszen ez a világ legjobb munkája! Ének, zene és angolozás egyben, egy remek módszerre alapozva, ami tényleg működik? Nem is találtam mást amit a Rhyme Time-hoz lehetne hasonlítani.

Annyira hálás vagyok Gulácsi Annamáriának és Petri Barbarának, hogy a csapathoz tartozhatom és bátran, tudatosan adhatom tovább én is az angol nyelvet más kisgyermekeknek!

Szeretném a győri családokat segíteni az angol nyelvátadásban, úgy, ahogy az én családomat segíti évek óta a Rhyme Time közössége

Sarlósiné Verpec Enikő (Győr és környéke)

9 évesen kezdtem angolul tanulni, szerencsére rendkívüli tanáraim voltak, megszerettették velem a nyelvet. Kicsi koromtól zenélni is tanultam, a zeneiskola vonószenekarával 13 évesen külföldre mentünk, itt éreztem meg először, hogy mire is való az angol: hogy kommunikálni tudjunk olyanokkal, akik nem tudnak magyarul.

Gyerekkoromban ismertem egy lányt, akinek orosz volt a nagymamája és ők csak oroszul beszéltek egymással. Ez mély nyomot hagyott bennem. Éreztem, hogy hatalmas ajándék, hogy egy gyermek minden nehézség nélkül elsajátíthat egy második nyelvet, ugyanúgy, mint a magyart.

Amikor a kislányomat vártuk, tudtam, hogy szeretném kétnyelvűen nevelni, és megadni neki ezt a csodálatos ajándékot. Így vágtunk bele a Rhyme Time online kihívásaiba. Rengeteg segítséget kaptunk, ráadásul egy fantasztikus közösség tagjaivá váltunk. Hanna pedig, az éneklés, a mondókázás, a könyvek segítségével észrevétlenül és játszva szívta magába az angolt.

Szerettem volna, ha Győrben is megkaphatnák az anyukák azt a támogatást a kétnyelvű neveléshez, amit én kaptam, ezért jelentkeztem az oktatóképzésre, és nagyon boldog vagyok, hogy segíthetem a családokat ezen a kihívásokkal teli, de csodálatos kétnyelvű úton.

A világ gyorsan változik, a több nyelv ismerete biztonságot ad

Hidegh Rita 

Humán szakos pedagógusként fontosnak tartom, hogy a gyerekekkel már korai életkorban megismertessük /megszerettessük a dalok és a mesék csodálatos világát. Ezek segítségével értéket közvetítünk feléjük. A bölcsődés korú gyerekekkel eltöltött idő során azt tapasztaltam, hogy a játékos tanulásnak kiemelkedő szerepe van a korai fejlődésben.

Gyorsan változó világunkban fontos, hogy a gyerekekben minél korábban kialakítsuk egy idegen nyelv szeretetét. Erre törekszem saját kislányom nevelése során is. A kétnyelvű nevelés támogató közösség és jól kidolgozott módszertan híján szinte lehetetlen feladat lenne. A Rhyme Time módszerében mindezek ötvözve vannak.

Rendkívül hálás vagyok, hogy tagja lehetek a Rhyme Time oktatói csapatának. Külön köszönet jár a Barbitól és Ancsától kapott sok-sok segítségért és támogatásért. Jump&Fun oktatóként a játékos nyelvátadást igyekszem egyre szélesebb körben népszerűsíteni a 3. kerületben. A 30 perces órákon sokat énekelünk, táncolunk, nevetünk, mókázunk. Folyamatosan képezem magam, hiszen a gyerekekkel közös játékos tanulás számomra is sok-sok örömet okoz.

A kétnyelvűség jobb rálátást ad a világra

Hlad-Tamás Anita (Edelény, Nyékládháza)

Hlad-Tamás Anita vagyok, két kisgyermek anyukája. Az angol nyelv és kultúra szeretete vezetett arra az útra, hogy gyermekeim születése után komolyabban foglalkozzam a kisgyermekkori nyelvelsajátítás mikéntjével. Természetesnek éreztem, hogy egyéb ismeretekkel együtt az angol nyelvet is átadjam fiaimnak, és ettől az sem tántorít(ott) el, hogy sokan furcsán néznek rám, amikor rájönnek, hogy angolul is játszom, foglalkozom, olvasok a kicsikkel.

Mert minden tudást, aminek birtokában vagyok szeretném velük megosztani, az angol nyelv is egy a sok közül. Nem zárja ki egyik a másikat, jobb rálátást enged világunkra, hogy kik is vagyunk és hányféle módon tudunk megnyilvánulni.

A közös sikerek és a folyamatos szakmai kíváncsiság az oktatás felé fordította az érdeklődésemet. A Rhyme Time és Jump&Fun foglalkozásokon a dalok, mondókák, mozdulatok és mesék játékosan és a lehető legtermészetesebb, leggyerekbarátabb módon vezetik be a gyerekeket az angol nyelv világába.

Úgy szereznek hatalmas előnyt jelentő ismereteket, hogy észre sem veszik. Jókedv és az angol nyelv veszi őket körül a foglalkozások alatt, így a pozitív élmény és a “titkos nyelv” huncutsága az, amit az angol nyelvhez kötnek. Ez egy kétségtelenül hasznos útravaló, amit magukkal vihetnek az életbe.

A nyelvek ismerete egyenlő a szabadsággal és lehetőségekkel

Szkok-Pintér Julianna (Budakeszi, Biatorbágy, Páty)

A férjem és én már egy globális generáció részei vagyunk. A világ minden táján vannak barátaink, akikkel angol, spanyol vagy épp német nyelven kommunikálunk. Pénzügyi vezetőként is természetes volt számomra, hogy minden héten más országban dolgozzak. Számunkra a nyelvek ismerete egyenlő a szabadsággal és lehetőségekkel. Ebben a szellemben neveljük mindhárom gyermekünket.

A kisfiaimhoz születésüktől fogva angolul beszélek. A családomban ez teljesen szokatlan volt, de támogattak. A nagyobbik fiam játékosan és természetes közegben kezdte elsajátítani az angol nyelvet. A kicsi pedig már a tesójától is tanulja.

2021-ben ismertem meg a Rhyme Time világát. Petri Barbi videóiból rengeteg angol mondókát, dalt tanultam minden élethelyzetre. Gulácsi Ancsa óráit imádja a kisfiam és elkezdte aktívan használni a nyelvet. Részt vettünk az Állati Jó Kihívásban is és rengeteg dallal, kreatív feladattal gazdagodtunk angolul.

Annyira megtetszett, hogy a Rhyme Time és Jump & Fun órákon az angol, éneklés és interaktív készségfejlesztés milyen jól működik együtt, hogy tudtam én is ezt szeretném csinálni. Kihívás volt, mert pénzügyi vezetőként teljesen más erősségeimet használtam. Az angol kommunikáció a kapocs a két világom között.

Kisfiam 3,5 évesen folyékonyan elkezdett angolul beszélni és beigazolódott, hogy a kétnyelvű nevelés és a Rhyme Time módszer milyen hatékonyan működik. Rhyme Time és Jump&Fun oktatóként pedig szeretném, hogy minél több gyermeknek játék és szórakozás legyen a nyelvelsajátítás.

Célom, hogy megszerettessem a gyermekekkel az angol nyelvet

Tóth Anikó Szilvia (9. kerület)

2016 óta tanítok angol nyelvet általános iskolában; továbbá Rhyme Time baba-mama és Jump&Fun ovis- és kisiskolás angoloktató vagyok. A tanítói szakma szeretetét a családomtól örököltem. Felismertem, hogy ezen a területen ki tudom élni a kreativitásomat; és azt, hogy valami fontosat tudok tenni a társadalomért.

Mindig is szerettem emberekkel foglalkozni, a kisgyermek korosztály pedig különösen közel áll hozzám. Ezért is vállaltam au-pair munkát diák koromban Ausztriában, majd Angliában is, ahol 1 évet dolgoztam.

Amikor megszületett a fiam, szerettem volna neki angol dalocskákat énekelni. Így találtam rá a Rhyme Time-ra. Rendszeresen részt vettünk az angol zenebölcsi foglalkozásokon, valamint az újabb és újabb Rhyme Time online kihívásokon. Mindezeknek köszönhető, hogy a fiam 2 évesen már értett mindent, amit angolul hallott.

Célom, hogy megszerettessem a gyermekekkel az angol nyelvet; hogy elérjem azt, hogy játszva sajátítsanak el egy újabb nyelvet; valamint, hogy segítsem a családokat a kétnyelvű nevelési életszemlélet kialakításában és bátorsítsam őket azon az úton, ami e szemlélettel jár.

Hiszek a korai nyelvátadásában, a többnyelvűségben. Ha a tanulás játék, nem lesz stressz az iskolai nyelvtanulás sem. Tanítóként látom, hogy az igazi áttörés a nyelvtanulásban akkor következik be, amikor az angolt a családdal együtt, otthoni környezetben is használják a gyerekek.

Egy adott helyzetből, a szövegkörnyezetből, az élménydús szerepjátékokból könnyedén és villámgyorsan tanulnak a kicsik. Mindennapi szituációkban kezdik használni a tudásukat, így válik teljesen természetessé az angol nyelv számukra. Aki így tanul, gyakran, mire eléri az iskolás kort, már beszéli a nyelvet.

Én szeretnék a pici gyermekek többnyelvű utazásának idegenvezetője lenni!

Nursery Rhyme Picture Book

Akár velünk, akár otthon kezded a játékos angolt, ezt a kisgyerekeknek készített brit dalos könyvet és a hozzá tartozó dalos videó listánk szívből ajánljuk!

Gyermeked egyedül választhat a dalok közül, mivel mind a 14 dalhoz tartozik 1-1 beszédes fül, amire rámutathat, vagy amit megfogva könnyedén odalapozhat az óhajtott mondókához. A kedves illusztrációk már a kezdetekkor segítenek Neked abban, hogy mesélni tudj a dalokról illetve az azokban megjelenő helyzetekről.

Neked is segítünk: Barbi elénekli neked az összes könyvben található dalt, hogy ne kelljen a netet bújva, hangszerek közül kihallanod a dallamot. Meg tudod tanulni tisztán a melódiát, és szépen sorban haladhatsz a könyv lapjain. Kattints, ha érdekel a könyv!