Üdv a Rhyme Time játékos baba-mama angol nyelvátadás oldalán! Kérdésed van? Hívd Barbit a +36 70 611 44 39 számon!|barbi@rhymetime.hu

Ismerd meg oktatóinkat közelebbről! (Kérdésed van? 06 70 611 44 39)

/Ismerd meg oktatóinkat közelebbről! (Kérdésed van? 06 70 611 44 39)
Ismerd meg oktatóinkat közelebbről! (Kérdésed van? 06 70 611 44 39)2019-01-19T10:28:59+00:00

Miért imádom én, Petri Barbi a Rhyme Time módszert és a foglakozásokat és miért ajánlom Neked?

Petri Barbara

Petri Barbara (Budapest III, XIII kerület,Dunakeszi,Veresegyház)

A Rhyme Time foglalkozásokat 2013-ban, indítottam el, addigra már hat éve dolgoztam többnyelvű családoknak nanny-ként és neveltem Félix fiamat két nyelven. Azt mindig is tudtam, hogy gyermekeimet kétnyelvűen szeretném nevelni, sőt, azt is, hogyan. Ötvözve a zenei nevelés, a játékos szenzomotoros fejlesztés és a szülő-gyerek kötődés erejét.

A közös program, érintés, szórakozás során gyorsabban rögzülnek a dalok és a mozgások, mindeközben a gyerekek is láthatják, hogy a másik nyelv használata egy nagyobb közösségen belül is működik, nemcsak otthon.

Büszkeséggel tölt el, hogy monstanra mindez kiegészült a sok online elérhető tippel, segítséggel és tanfolyamokkal, és nem utolsó sorban egy szuper közösséggel, akikből mi oktatók is naponta töltekezünk lelkileg, hiszen folyamatosan motiválnak és támogatnak a kétnyelvű nevelésben.

Énekesként, pedagógusként és legfőképp anyaként egy álmom vált valóra a Rhyme Time játékos angol baba-mama nyelvátadás módszerének megalkotásával, fejlesztésével és átadásával.

Mi változott az életemben amióta Rhyme Time oktató vagyok?

Gulácsi Annamária (Budapest X, XIII, XIV, XV kerület)

Rhyme Time... a boldogság. Egy kicsit a nevelt gyermekem. Hálás vagyok Barbinak, hogy engedi, hogy együtt neveljük, fejlesszük, SZERESSÜK. Mindig is imádtam tanítani és sosem tudtam eldönteni, hogy gyermekekkel, vagy felnőttekkel szeretnék foglalkozni. Most nem is kell!

Mindig is imádtam énekelni, de tanítani és, na meg értékesíteni, és ezek között sem tudtam dönteni. Most ezt sem kell!

És utoljára, de nem utolsósorban, sosem tudtam eldönteni, hogy az Anyaságot, vagy a Karrieremet válasszam. A Rhyme Time jól kidolgozott értékesítési stratégiája és családcentrikussága révén ötvözhetem a kettőt. Egy álmom vált valóra! Hálás vagyok ezért a rengeteg szeretetért, amit a családom kap a Rhyme Timerektől.

A szlovák Jump&Fun kaland / Slovenské Jump&Fun dobrodružstvo

Angela Brtáňová (Košice/Slovakia)

Szlovákiai magyar, pszichológus, 4-gyerekes édesanya /egyelőre/ – ez vagyok én pár szóban. A Rhyme Time közösséghez a Nagy Mesemondó Kihívás résztvevőjeként csatlakoztam 2017 tavaszán, mit sem sejtve arról, hogy az utam a Rhyme Time további kihívásain keresztül a Jump&Fun oktatóképzésre fog vezetni.

Hálával és büszkeséggel tölt el, hogy hozzájárulásommal a módszer átlépi Magyarország határát, és így sok-sok kassai család is meggyőződhet arról, hogy a mozgás, a zene és a mesék milyen nagyszerű segítők az idegen nyelv átadásában.

Maďarka zo Slovenska, psychologička, mama 4 detí /zatiaľ/ – to som ja v kocke. Ku komunite RhymeTime som sa pripojila ako účastníčka online kurzu angličtiny pre deti a ich mamky v roku 2017, vôbec netušiac, že moje cesta povedie cez celú paletu Rhyme Time online kurzov až po výcvik pre lektorov kurzu Jump&Fun. Napĺňa ma to s pocitom vďačnosti a hrdosti zároveň, že prispievam k tomu, aby táto metóda prekročila hranice Maďarska.

Teším sa, že sa mnohé rodiny v Košiciach a okolí budú môcť presvedčiť o tom, akými skvelými pomocníkmi sú pohyb, hudba a rozprávky v osvojovaní si cudzieho jazyka.

Az angol az életem

Bálint Anikó (Nyírbátor, Nyíregyháza)

Nagyon hálás szívvel gondolok arra, hogy megadatott nekem, hogy 1 éves korom óta az angol szerves részét képezi az életemnek, valóban kétnyelvűen nevelkedhettem és második anyanyelvemnek tekintem. A világra nyitott, érdeklődő, kreativitásra törekvő, pozitív gondolkodású, segítőkész ember igyekszem lenni, amit nagy mértékben a kétnyelvűségnek is tulajdonítok, hiszen alapvetően meghatározza a gondolkodásomat. Két csodálatos gyermek édesanyja lehetek, akik jelenleg 2 és 4 évesek és születésük óta kétnyelvűen igyekszem nevelni őket. Kalandos és kihívásokkal teli út ez számunkra, ami rengeteg csodát rejt magában. Viszont egyedül, segítség nélkül nehezen kivitelezhető. Amikor erre rájöttem megtaláltam a RhymeTime-ot, Barbit, aki annyira úgy gondolkodik ahogy én, hogy azonnal csatlakoznom kellett a csapatához. A RhymeTime foglalkozásokon nagy élvezettel követem, ahogy a szülők együtt fejlődnek a gyerekekkel, tanulják a dalokat és hatalmas mosollyal az arcukon vesznek részt a játékokban. Fantasztikus látni, ahogy a gyerekek magukba szívják az angolt, és már egészen pici koruktól élvezik az órákat. A Jump&Fun egy másik fajta kihívás, hiszen itt a gyerekek már önálló kis egyéniségekként vesznek részt szülők nélkül. Itt már tényleg én adom át nekik az angolt és ez nagy megtiszteltetés. Küldetésem, hogy itt Nyíregyházán is felfedezzék a családok a RhymeTime és a Jump&Fun csodát.

Rhyme Time, az igazi kihívás

Csató-Rácz Anikó (Báránd, Püspökladány)

Bár tanár szakon végeztem, mégis inkább az angol nyelv szeretete volt az, ami mindig előtérbe került, amikor dolgozni kezdtem. A gyermekeim születésével azonban elkezdett foglalkoztatni, hogy hogyan tudnám a nyelv szeretetét, a saját tudásomat valahogy átadni a lányaimnak.

De nem igazán tudtam, hogyan fogjak hozzá a saját gyermekemet „tanítani”? A Kihívásokon keresztül találtam rá a Rhyme Time-ra.

Ez az ösztönös nyelvátadás, ami az anya és a baba kapcsolatára épül, a játékosság, a zene azonnal meggyőzött. Az otthoni angolozás a mindennapjaink részévé vált.

A Rhyme Time csapatához azért is csatlakoztam, hogy Püspökladányban és környékén más anyukáknak és apukáknak is segítsek átélni, megtapasztalni, hogy rajtuk keresztül a picurkák az anyanyelvhez hasonlóan mennyire könnyedén szívják magukba az idegen nyelvet.

Szeretném, ha a közös játék által egyre több gyermek kapna megfelelő alapokat ahhoz, hogy a későbbi valós nyelvtanulás során csak sikerélménnyel gazdagodjanak.

Hogyan köti össze a Rhyme Time az én gyerekkoromat és a gyerekeimét?

Dévay-Bednár Kata (Budapest XVIII kerület)

A Rhyme Time módszer fő összetevői; az éneklés, a zene, a játékosság, az angol és a gyerekek a saját életem mérföldkövei is. Imádok énekelni. Hét évig a Magyar Rádió Gyermekkórusának tagja voltam. Itt tanultam zongorázni, fuvolázni, színpadon szerepelni. Kéttannyelvű gimnáziumba járva szerettem bele az angol nyelvbe, New Yorkban is tanultam. Aktívan használom az angolt.

A gyerekeim – Dóri és Tomi – születése a legnagyszerűbb dolog, ami történt velem! Ezek a csodálatos emberkék gyökeresen megváltoztatták az életem és a gyerekekhez való viszonyom. Napról napra okosodnak, fejlődnek és büszkeséggel tölt el, hogy sok egyéb mellett az angol nyelvet is szivacsként szívják magukba, általam. Rengeteget játszunk. Örömmel figyelem őket játék közben és terelgetem őket valamilyen új ismeret megszerzése felé.

A Rhyme Time a közös éneklés, mondókázás, játék által lehetőséget ad arra, hogy már az egészen kicsik is szinte észrevétlenül sajátítsanak el egy világnyelvet. Az anyukák és apukák segítséget kapnak a kétnyelvű neveléshez. Összetartó, támogató közösséget építünk. Célom, hogy Budapesten a 18. ker-ben segítsek a családoknak  játszva, összebújva  egymásra figyelni. Ültessük el együtt az apróságokban az angol nyelvtudás csíráit.

Hogyan segített nekünk a Rhyme Time rakéta sebességre kapcsolni?

Domonics Réka (Budapest XVII, XIX kerület)

A zene és az angol gyerekkoromtól az életem része volt: zongora, ének, kéttannyelvű érettségi, külföldi ösztöndíj. Aztán jöttek a gyerekek, lelkesen játszottam velük is angolul, majd a munka és a mindennapok kicsit megnehezítették a dolgom és visszavettem a  kezdeti lendületemből, pláne támogató közösség híján.

Egészen mostanáig! Barbinak és a Rhyme Time módszernek hála, itt a közösség, a játékos angol és az ének “all in one”, így az általam imádott, és gyermekeimnek átadni vágyott képességek újra a mindennapjaink részévé váltak, jobban, mint valaha.

A Rhyme Time jó móka, és általa a szülők is játszi könnyedséggel sajátítják el a baba angolozás, az otthoni nyelvátadás csínját-bínját, sőt online és személyesen is maximális támogatást kapnak. A kicsik pedig észre sem veszik, de már értik és beszélik az angol nyelvet.

Kiváltságnak tartom, hogy a részese lehetek ennek.
Amióta itthon is Rhyme Time-ozunk a gyerekekkel, rakétasebességre kapcsoltunk. Elképesztő, hogy mennyire gyorsan tanulnak és milyen fogékonyak az angolra is. Nagyon élvezik a közös angolozást, és én is! Remélem, másoknak is segíthetek, hogy ők is átéljék ezt a csodát.

Miben más a Rhyme Time mint más 2. nyelvátadási módszer?

Gabonyi Eszter (Budapest II, XI, XII kerület)

12 éve tanítok angolt és évek óta foglalkozom kisgyerekek oktatásával. Emellett énekelek és hegedülök. Azért szeretem különösen a Rhyme Time-ot, mert mind a szülő, mind a gyerek angolja fejlődik általa, a szülő-gyerek kapcsolatról nem is beszélve. Ez a fajta hozzáállás az, ami engem nagyon megfogott.

A Rhyme Time módszer aktivizálja, érdekeltté teszi a szülőt is abban, hogy az angol a mindennapjaik részét képezze.  A Rhyme Time sikerének kulcsa, hogy a szülők rengeteg konkrét, kézzelfogható segítséget kapnak az otthoni nyelvátadáshoz, így egyre önállóbban és aktívabban elő tudják segíteni gyermekük nyelvi fejlődését, és a sajátjukét is.

A Jump&Fun ovis angol foglalkozásokon különösen nagy élmény látni, ahogy a meséken és a dalokon keresztül egyre több dolgot értenek meg és kezdenek el használni a gyerekek angolul.

Nagyon jó érzés visszahallani a szülőktől is, hogy otthon mennyi mindenre emlékeznek a kicsik az órán elhangzott dalokból, szövegekből, mozgásokból.

Én is mindig feldobottan megyek haza az órákról, nem cserélném ezt el semmire.

Hogyan váltotta valóra a Rhyme Time és a Jump & Fun egy régi álmom?

Gál Ágnes

Az én történetem a főiskolán kezdődik. Óvodapedagógusnak tanultam. Az egyik előadás, ami a kétnyelvű nevelésről és annak elképesztő eredményeiről szólt, megbabonázott.

Annak hatására eldöntöttem, kétnyelvűen fogom majd nevelni a gyermekemet. Az Angliában eltöltött éveim alatt sikerült annyira elsajátítanom és megszeretnem az angol nyelvet, hogy egyre biztosabbá váltam korábbi elhatározásomban. Hazatérve, óvónőként imádtam játékos angol foglalkozásokat tartani. A tudásvágy és a sok-sok, szinte azonnali sikerélmény öröme mindig visszatükröződött a kicsik arcán.
Később, a terhességem alatt már elkezdtem angol dalokat, mondókákat mondani lányomnak és kerestem a Magyarországon elérhető, színvonalas közös fejlődés lehetőségét! Lányom születése után találtam rá Barbira és a Rhyme Time módszerre.
Nagyon nagy segítség volt az itthoni angolozás folytatásában, mely által én is sokat tanultam a kétnyelvűségről és saját magamról is. Így jutottam el a Jump & Fun oktatóképzésig. A sikeres vizsgámhoz minden segítséget megkaptam Ancsától és Barbitól.
Büszke vagyok arra, hogy Jump&Fun oktató lettem, ezzel egy régi vágyam teljesült!

A világ gyorsan változik a több nyelv ismerete biztonságot ad

Hidegh Rita 

Humán szakos pedagógusként fontosnak tartom, hogy a gyerekekkel már korai életkorban megismertessük /megszerettessük a dalok és a mesék csodálatos világát. Ezek segítségével értéket közvetítünk feléjük. A bölcsődés korú gyerekekkel eltöltött idő során azt tapasztaltam, hogy a játékos tanulásnak kiemelkedő szerepe van a korai fejlődésben.

Gyorsan változó világunkban fontos, hogy a gyerekekben minél korábban kialakítsuk egy idegen nyelv szeretetét. Erre törekszem saját kislányom nevelése során is. A kétnyelvű nevelés támogató közösség és jól kidolgozott módszertan híján szinte lehetetlen feladat lenne. A Rhyme Time módszerében mindezek ötvözve vannak.

Rendkívül hálás vagyok, hogy tagja lehetek a Rhyme Time oktatói csapatának. Külön köszönet jár a Barbitól és Ancsától kapott sok-sok segítségért és támogatásért. Jump&Fun oktatóként a játékos nyelvátadást igyekszem egyre szélesebb körben népszerűsíteni a 3. kerületben. A 30 perces órákon sokat énekelünk, táncolunk, nevetünk, mókázunk. Folyamatosan képezem magam, hiszen a gyerekekkel közös játékos tanulás számomra is sok-sok örömet okoz.

A kétnyelvűség jobb rálátást ad a világra

Hlad-Tamás Anita (Edelény, Nyékládháza)

Hlad-Tamás Anita vagyok, két kisgyermek anyukája. Az angol nyelv és kultúra szeretete vezetett arra az útra, hogy gyermekeim születése után komolyabban foglalkozzam a kisgyermekkori nyelvelsajátítás mikéntjével. Természetesnek éreztem, hogy egyéb ismeretekkel együtt az angol nyelvet is átadjam fiaimnak, és ettől az sem tántorít(ott) el, hogy sokan furcsán néznek rám, amikor rájönnek, hogy angolul is játszom, foglalkozom, olvasok a kicsikkel.

Mert minden tudást, aminek birtokában vagyok szeretném velük megosztani, az angol nyelv is egy a sok közül. Nem zárja ki egyik a másikat, jobb rálátást enged világunkra, hogy kik is vagyunk és hányféle módon tudunk megnyilvánulni.

A közös sikerek és a folyamatos szakmai kíváncsiság az oktatás felé fordította az érdeklődésemet. A Rhyme Time és Jump&Fun foglalkozásokon a dalok, mondókák, mozdulatok és mesék játékosan és a lehető legtermészetesebb, leggyerekbarátabb módon vezetik be a gyerekeket az angol nyelv világába.

Úgy szereznek hatalmas előnyt jelentő ismereteket, hogy észre sem veszik. Jókedv és az angol nyelv veszi őket körül a foglalkozások alatt, így a pozitív élmény és a “titkos nyelv” huncutsága az, amit az angol nyelvhez kötnek. Ez egy kétségtelenül hasznos útravaló, amit magukkal vihetnek az életbe.

Rhyme Time és Jump&Fun – Mindent bele!

Hollósi-Szentpéteri Kati (Dunakeszi)

Örülök, hogy a Rhyme Time nagykövete lehetek. Számomra ez a hivatás „minden-az-egyben”, ami fontos számomra: gyerekek, angol, zene, dalok, tánc!
Több, mint 5 év angoltanítás és több, mint 10 év néptánc-művészet tapasztalatával, nagy elszántsággal és izgatottan csatlakoztam a Rhyme Time csapatához Rhyme Time és Jump & Fun oktatóként 2017-ben.

Imádom az órák minden percét: mondókázunk, énekelünk, táncolunk, sokat nevetünk és közben minden erőfeszítés nélkül, észrevétlenül beszivárog az angol nyelv a baba- és mama-szívbe egyaránt! Ráadásul a szivárvány sokszínűségét tükröző Rhyme Time-nak köszönhetően, én is sokkal tudatosabban nevelem két gyermekemet kétnyelvűen. Köszönöm.

Mindezt azért teszem, hogy minél több gyermeknek, beleértve az enyémeket is, lehetősége legyen az anyanyelvén túl, legalább egy másik nyelvet meghitt és biztonságos légkörben, könnyedén és életszerűen magába szívnia.

Így elkerülve a feszélyezett, bátortalan, kreált, és ezáltal sokszor nehézkes nyelvtanulási szituációkat, sok-sok sikerélménnyel és valódi tudással gazdagodva.

Jump&Fun – A titkos tündérvilág

Mayer Veronika (Mosonmagyaróvár)

Az angol nyelv kislány korom óta a szívem csücske. Ma – nyelvtanárként – olyan foglalkozásom van, amit nagyon szeretek. Két csodálatos kislány, Luca és Julcsi büszke anyukája vagyok. Luca születése után fejest ugrottam az ismeretlenbe, a kétnyelvű nevelés világába. Hálás vagyok az életnek és a férjemnek, hogy belevágtunk, és megismerhettem ezt a csodákkal átszőtt világot.

Megfizethetetlen ajándék és titkos kapocs ez számunkra, ami persze nehézségeket is rejteget. Ezen az úton botlottam a Rhyme Time-ba.

A Rhyme Time és a Jump&Fun különleges módszerek. A foglalkozásokon az angol nyelv a gyerekek „tündérvilágán” keresztül jelenik meg. Sok játékkal, zenével, mozgással és mesével. Otthon pedig a számukra legfontosabb személy, a szülő bevonásával és segítségével együtt „tanulhatnak” és fejlődhetnek. Mindez egy szuper, támogató, motiváló csapattal a háttérben.

Mosonmagyaróváron és környékén tartott óráimon, Jump&Fun oktatóként ötvözhetem mindazt, ami inspirál: a zenét és éneklést, az angol nyelvet, a táncot és a jó könyveket.

Boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek a küldetésnek.

Rhyme Time és Jump&Fun, a kétnyelvűség alapkövei

Nagyapáti Zsuzsanna (Oroszlány)

Több éves külföldi tartózkodásom alatt többféleképpen találkoztam az angol nyelv tanításával és ami számomra a legmegnyerőbb volt az a gyerekek ismerkedése az angol nyelvvel játékosan, zenével, mondókákkal.

Gyermekem születése után elhatároztam, hogy kétnyelvűen szeretném nevelni és sokáig kerestem valamit, amivel ezt meg is tudom valósítani.

2018-ban ismertem meg a Rhyme Time módszert, amikor a 4 éves kislányommal, Szandival elkezdtünk egy kihívást. Az, hogy láttam ő mennyire szereti és pár hét után mennyire ügyes lett meggyőzött a módszer hatékonyságáról. Így jelentkeztem az oktatóképzésre és a sikeres vizsgám után tanítani kezdtem.

Hiszem, hogy a módszer hatásos, hiszen otthon is nap, mint nap tapasztalom az előnyeit.

Hálás vagyok, hogy egy szuper csapat tagja lehetek és nagyon élvezem, hogy játékosan lopva taníthatom meg a gyerekeknek ezt a csodálatos nyelvet.

Jump&Fun = A módszer

Nagy Renáta (Eger)

Az ember hol is szívhatna magába többet a kétnyelvű nevelésről, mint a multikulturális Londonban? Nannyként, majd siketvak gyerekek és felnőttek gondozójaként, foglalkozások szervezőjeként tudtam, hogy az összegyűjtött tapasztalatokat a játékos tanulásról és a többnyelvűségről  itthon szeretném majd hasznosítani. Magyarországon először egy budai magánovi angol pedagógusa lettem, majd jött a kislányom, Eger és a Rhyme Time. Egy összetartó, szakmailag igen felkészült háttérközösség, csodálatos módszertannal, rengeteg mindenki által elérhető segédanyaggal.

A Jump and Fun zenés ovis-iskolás angol foglalkozások játékossága, mozgásos, nem egy helyben ülős, nem tanulós/biflázós, hanem a természetes nyelvelsajátításra alapuló módszere hihetetlen gyors eredményeket hoz, miközben az egész foglalkozás gyakorlatilag egy nagy „buli”. Ráadásul a szülő is rengeteg támogatást kap ennek a folyamatnak az otthoni folytatásához, elég csak a CD-re, vagy az óravázlatokra gondolni. Szülőként és pedagógusként is úgy gondolom, hogy ez a hozzáállás ritka és csodálatos. Nekünk is ez hozta be a rendszert az életünkbe. Örülök, hogy a hozzám járó Eger és környéki gyerekek magabiztosabban léphetnek majd ki a „nagyvilágba”, nem rettennek majd meg az idegen szótól, az angolul történő önkifejezéstől.

Zene és tánc – és a saját fiam… Nekik köszönhetem a Jump&Funt

Sándor Évi (Csengele, Kiskunmajsa, Kistelek, Szatymaz)

A többéves zene- és tánctanulás inspirált arra, hogy kisgyerekekkel foglalkozzam. Ebben a nyelvtanulásban szerzett tapasztalataim is megerősítettek.Manapság nincs könnyű dolguk a diákoknak az iskolákban, a nyelvtanulás igazi lényege, vagyis az, hogy sok emberrel tudjunk kommunikálni, megismerhessük az egész világot, sajnos sokszor háttérbe szorul.

Szeretnék arra törekedni, hogy a saját gyermekem megszeresse és elsajátítsa az angol nyelvet még az iskola előtt. A játékosan megszerzett alapokkal talán könnyebb dolga lesz az iskolapadban és egyszerűbben tud majd érvényesülni is.

A nyelv játékos elsajátítása és annak szeretete az első lépés tehát, ezért is választottam a Jump&Fun módszert, amellyel kiemelkedő eredményeket értünk el kisfiammal. Énekelünk, mondókázunk, táncolunk, játszva tanuljuk a nyelvet, és persze közben jól érezzük magunkat.

Szeretném, hogy a többi gyermek is ilyen nagyszerű élményekkel gazdagodjon és észrevétlenül, természetesen sajátítsa el az angol nyelv alapjait. Kihívásnak tekintem, hogy bevezessem őket az angol beszéd csodálatos világába, ahol tényleg minden móka és játék. A szülőket segíteni szeretném, hogy ők is átélhessék azokat a fantasztikus csodákat, élményeket, amelyeket én is megtapasztaltam kisfiam által, a Jump&Fun módszerével.

Miért olyan a Rhyme Time, mint a szivárvány?

Szemelyácz Dóri

Hálás vagyok, hogy tagja lehetek a Rhyme Time csapatának. Úgy érzem, hogy a Jump&Fun foglalkozások egyik oktatójaként egy vidám, segítőkész, sokoldalú és szakmailag igencsak felkészült csapatba cseppentem.
Frissen végzett idegennyelvű óvodapedagógusként különleges lehetőségnek tartom, hogy a gyermekekkel – anyanyelvükhöz hasonlóanjátszva, mesébe ágyazva, mozgással kombinálva, zenélve és énekelve ismertethetem meg az angol nyelvet.
Gyermekkorom óta fuvolázom, táncolok és énekelek, itt mindezeket kamatoztathatom. Úgy érzem, hogy az órák sokszínűségében önmagamat is megtaláltam. A Rhyme Time sok színe egy gyönyörű szivárvánnyá áll össze az én szememben.

Nursery Rhyme Picture Book

Akár velünk, akár otthon kezded a játékos angolt, ezt a kisgyerekeknek készített brit dalos könyvet és a hozzá tartozó dalos videó listánk szívből ajánljuk!

Gyermeked egyedül választhat a dalok közül, mivel mind a 14 dalhoz tartozik 1-1 beszédes fül, amire rámutathat, vagy amit megfogva könnyedén odalapozhat az óhajtott mondókához. A kedves illusztrációk már a kezdetekkor segítenek Neked abban, hogy mesélni tudj a dalokról illetve az azokban megjelenő helyzetekről.

Neked is segítünk: Barbi elénekli neked az összes könyvben található dalt, hogy ne kelljen a netet bújva, hangszerek közül kihallanod a dallamot. Meg tudod tanulni tisztán a melódiát, és szépen sorban haladhatsz a könyv lapjain. Kattints, ha érdekel a könyv!